loading...
loading...

понедељак, 13. фебруар 2017.

VIC dana: Ciga i doktor




Dosadilo Cigi svake godine po jedno novo dete pa otišo kod doktora da ga onesposobi za pravljenje istih. Doktor ga ubeđivao da to ne radi al’ Ciga uporan da povadi ja*ca: – Kako ću doktore izdržavati toliku decu? Greota je da se deca muče u bedi i umiru od gladi. Naposletku doktor pristane al’ mu reče : – U redu ! Ali pazi nauka kaže da decu pravi samo jedno j*je pa ću ja tebi izvaditi samo jedno , da ne grešimo dušu . – Ma radi kako znaš, samo spašavaj … Obavi doktor potrebne radnje i Ciga ode kući. Posle godinu dana eto ti Cige opet kod doktora : – Opet DETE !!! – E moj zlosrećniče … Izgleda da ti prošli put izvadih pogrešno j*je … Ma šta je tu je … Kad je tako izvadiću ti i drugo kad već navaljuješ … Obavi doktor i to … Posle godinu dana eto ti Cige : – Opet DETE !!! Doktor se zamisli i reče : – E moj priljatelju ! Trebao sam povaditi j*ja tvom komsiji a ne tebi !! 

Нема коментара:

Постави коментар