loading...
loading...

недеља, 16. април 2017.

Ispovest: Kada sam se udala otišla sam daleko od svog rodnog grada




Kada sam se udala otišla sam daleko od svog rodnog grada ali su se duhovi prošlosti budili sa svakim dolaskom u posetu mojim
roditeljima, gde god da sam krenula sa muzem ili sama osecala sam se neprijatno zbog bezobraznih pogleda i dobacivanja.
Jednog jesenjeg kišnjeg dana sam ostavila muža kod roditelja a ja sam krenula kod sestre u goste, dok sam cekala autobus na
stanici. Ispred mene se zaustavio crveni golf 2 sa tri osobe unutra u prvom momentu nisam videla o kome se radi i onda prozor
otvara Miloš koji me je u skoli redovno trpao  i napao i još dva momka koja sam znala samo iz videnja.
Pitao me da me povezu i priznajem da sam pristala da udem jer sam prizeljkivala razgovor o školskim danina jer me je
pomisao na to uvek uzbudjivala.
Cim sam ušla u auto ispostavilo se da sam bila u pravu, jer u startu me je Miloš predstavio sa recima:
Momci ovo je Tijana devojka koja se uvek nade kada vam se jaja napune i kur*evi ukrute,
na sta je jedan odgovorio sa drago mi je ja sam Mica, posle par minuta vožnje momak koji je sedeo do mene na zadnjem sedištu je
polako kretao u akciju poceo je da mi polako mazi butine koje su se sijale od crnih najlon hulahopki i malo po malo zavukao mi
je ruku pod suknjicu i poceo da mi masira pi*kicu preko carapa, istog trenutka sam ovlazila i upustila se u igru sa njim izvadila
sam mu iz pantalona polu dignuti ku*ac koji je bio kraci ali zato podosta debeo i krenula sam polako da mu dr*am.

Нема коментара:

Постави коментар