loading...
loading...

уторак, 7. март 2017.

Odličan vic: Razbole se neoženjen momak




Razboli se neoženjen momak, obiđe sve doktore i specijaliste i nenađoše mu dijagnozu. Dođe kod jednog 100% kul doktora koji ga upita:
– Jel, jes oženjen ti? Imaš li curu?
– Nemam.
-Nego, nađi ti sinko kakvu da te podoji pa onda vidi hoće li bolovi prestati. – Pa, znaš doktore imam ja komšinicu skoro se porodila i doji, pa da upitam nju.
– Hajde, hajde, samo izlazi iz ordinacije. I, rečeno-učinjeno.
Ode momak kod komšinice i upita je:
– Jel komšinice, imam neku bolest i doktor mi reče da nađem neku da me podoji, pa reko da upitam tebe. Znam rodila si skoro i to…
– Aaa, može lepi moj komšo, kako da ne.
– Pa, šta ćemo?
– Hajmo iza sena ovog. Izvadi žena si*e, a one sve za*rekle. Uhvati se momak posla, duc, duc, žena se uzbudila, vrpolji se, pa kaže:
– Jel dečko, bi li ti još šta?

– Pa, ja bi plazma keksa ako ima?

Нема коментара:

Постави коментар