loading...
loading...

уторак, 7. март 2017.

Vic dana: Išla Švabica kroz Bosnu na more




Išla jedna bogata Švabica mercedesom kroz Bosnu na more. I kako to već biva njoj  se pokvari auto. Podigne haubu, na*uzi se, blene ko duduk, ništa ne zna. I šta će pošla da traži pomoć od nekog seljaka. Tu ti se nekako zadesi Haso, a ona kad ga je videla poče da zapomaže da joj popravi auto. “Ma bona jesi li luda diću ti ja popravit auto” “Platila ja tebe ako ti mene poprafila ” Haso ni da čuje … I ubeđivali se tu oni neko vreme kad će ti ona “Ja tebe dala da ti mene na*uziš… ,ako mi popraviš auto” I Haso pogleda, a ono Švabica doobra, imaš je zašta ufatiti što se kaže i ni pet ni šes’ popravi on kola i uvati i opali je. E,tu ti se ona oduševi : “Jao kako si difan, strašan, bolji nema, aaahhh kakav … Ja tebe odfela u Nemačku kod mene …” I tu ti ona njemu stade obećavati vile, skupe aute itd. al’ Haso reče: “E, ne mogu ja stobom poći. Ja imam ženu i troje dece nego ene ti ga moj komšija Mujo on ti je čovek slobodan, a i još je bolji od mene …” “Jao kako neko moše biti bolji od tebe ?” “Lepo, od kad ti je on prošloga leta je*o mečku ova ne prestaje da mu donosi šumske jagode.

Нема коментара:

Постави коментар