loading...
loading...

понедељак, 8. мај 2017.

Dobar vic: Dolazi Ci*o sa Ci*ankom kod doktora




Dolazi ci*o sa ci*ankom kod doktora i kaže: Gospodin doktor, žena mi nešto loše,
niti priča,niti se smeje, ništa! Ajd pogledaj je, ljubim ti dusu!
Provalio doktor da je ciganka neraspolezna zbog manjka se*sa, i izbaci on Cigu u čekaonicu.
Sedi Ciga par minuta, kad čuje on neku vrisku iz ordinacije.
Odškrinu vrata, kad ono doktor tu*a cig*nku, ljubi je, ona skiči, vrišti, grebe ga po ledjima..
Zatvori Ci*a vrata i čeka.
Za par minuta izađe Ci*anka, doktor za njom, ona srećna, smeje se!
Zahvali se Ciga doktoru, ponudi se da plati, doktor ga odbi, kaže on to časti.
Proslo 2-3 meseca, kupuje doktor novine na trafici i vidi Ci*u kako Čisti ulicu.
Zdravo Ci*o!
Zdravo doktore.
Što si tuzan Ci*o? Jel ti žena dobro?
Ma žena mi dobro, nego mi umro tata.
Kad je umro?! Pa jel bio bolestan?
Pa jeste, bio je!
Pa što ga nisi doveo kod mene da probamo da ga izlečimo?
Ne vredi doktore, ne bi pomoglo! ****li ga ja i burazer nedelju dana i ništa!

Нема коментара:

Постави коментар