loading...
loading...

недеља, 7. мај 2017.

Odličan vic: Rešila žena da ostane u drugom stanju




Rešila žena da ostane u drugom stanju i kako je jako volela Julia Iglesiasa, htela je da joj dete bude isti on.
Listajući novine jednog dana, naiđe na oglas „Pravimo decu po vašoj želji“
i ode do agencije pitajući da li mogu da joj naprave dete da bude isti Julio Iglesias.
Oni kažu kako da ne, idite do sobe broj 16.
Ode ona, kad tamo crnac 2 sa 2, ko od brega odvaljen, ona zbunjena ali ko veli, valjda ljudi znaju šta rade,
pusti crnca da uradi posao i za 9 meseci rodi sina, pljunuti Julio Iglesias.
Tako je mali rastao, sve više ličio na Julia a on i majka su zajedno uživali u pesmama i liku Julia Iglesiasa.
Posle nekog vremena, majku je kopkalo kako to da je crnja napravio takvo dete
pa se uputi ponovo u agenciju da ih zamoli da joj objasne.
Ode kod crnje i pita ga:“Znate, ja sam bila kod vas pre par godina da mi napravite dete…“
A crnja će:“Da li je sve u redu, možda niste zadovoljni…“

Majka:“Ne, ne sve je u redu, mali je isti Julio Iglesias, lepo napreduje,
sve je kako ste rekli da æe biti ali mene interesuje,
ako možete da mi kažete, kako vi, takav čovek pa pravite decu istu kao Julio, to mi nije jasno?“
I crnja odgovara:“Znate, ja potičem iz porodice koja je obožavala Julia Iglesiasa,
moja majka je po ceo dan gledala njegove nastupe, otac nije sklanjao njegove ploče sa gramofona,
baka je heklala stolnjake sa njegovim likom, deda je skupljao postere i slike Julia Iglesiasa,
moja sestra je pratila Julia na svakom njegovom koncertu, brat je skupljao isečke iz novina…“

Majka:“Dobro, sve ja to razumem ali mi i dalje nije jasno kako vi pravite decu koja toliko liče na Julia?“
A crnja će:“Kako vam nije jasno, PA PUN MI JE KU*AC JULIA IGLESIASA!“

Нема коментара:

Постави коментар