loading...
loading...

недеља, 14. мај 2017.

Vic nedelje: Imao Cigo tri sina i ćerku




Imao Cigo tri sina i ćerku. Jedan dan dođe Cigo u kafanu i časti celu kafanu pićem.
Pitaju Cigu “zašto, što….. ???”
Kaže njima Cigo “Ma sreća me snašla oženio sam onog najstarijeg sina znaš
kakvu sam mu ženu našao to sike 6-ice to gu*a ma nema san snova,
on je gu*io, ja je gu*io onaj srednji sin je gu*io znaš onaj mali ?? I on je gu*iiioooo!”
“Prođe otad par meseci dolazi Cigo opet u kafanu opet časti turu pića ….. opet pitanja što zašto??…
kaže ima Cigo “Ozenio sam onog srednjeg sina, znaš kako sam mu našao dobru ženu,
bolja nego onom starijem to gu*a to sike 6,5 ma nema ..
on je gu*io onaj stariji je gu*io ja je gu*io znaš onaj mali??? i on je gu*io”……..
prođe otad opet par meseci dolazi Cigoo u kafanu plače sav tužan…..
pita ga konobar: “Šta je Cigo??”
“Ma ništa….” odgovara ovaj kroz plač
“Ma hajde Cigo, Evo kuća časti pićem ”
“Šta je Cigo?”
“Ma crna muka me snašla….. znaš ona moja ćerka ??….. ja je UDAO našao joj muža,
ma boli glava to mišići to široka ramena to crnac ima ku*ac dva metra je*ote……
ma nju je gu*io, mene guz*o ,onog starijeg g**io, onog srednjeg je g**io , a znaš onaj mali UMRO…….! !”

Нема коментара:

Постави коментар