loading...
loading...

понедељак, 8. мај 2017.

Smešan vic: Mujo poginuo u saobraćajnoj nesreći




Mujo poginuo u saobraćajnoj nesreći. Fata, prema obećanju, četrdesetog dana pokuša
ostvariti kontakt s Mujom na drugom svetu. Poziva Fata Muju tokom seanse:
– Mujooooo, Mujoooo.. Fata je tu. Čuješ li me?
Oooo, kako mi nedostaješ nisam se se*sala otkako si poginuo!!
Kako li je sad tamo gde si ti? Mujooooo..
Javi se konačno Mujo:
– Prelepo je, plavo nebo, podšišana trava, zelene livade na kojima je uvek sunčano..
Fata će plačući: – I šta radiš veći deo vremena tamo? Mujo:
– Znaš, Fato, ustajemo pre nego što izađe sunce, i nakon obilnog
doručka, ne radimo ništa drugo nego se se**amo.
Nakon ručka imamo dvosatni odmor pa se opet se**amo do šest sati.
Zatim večeramo i ako imamo snage, nastavimo se sek*ati sve do noći.
Uglavnom to zavisi o spremnosti partnerke.
Oko deset sati zaspimo i tako svaki dan.
Fata sva šokirana upita:
– Pa sme li se to tako u raju? A Mujo će na to:
– U raju? Pa Fato ja nisam u raju!
– Pa gde si onda Mujo moj? zakuka Fata.
A Mujo će: – Ma ja sam ti sad zec na Velebitu!

Нема коментара:

Постави коментар