loading...
loading...

четвртак, 18. мај 2017.

Dobar vic: Piše Nikola iz Australije




Piše Nikola iz Australije pismo svojoj ženi Anđeli na Hvaru:
Draga ženo, ne mogu ovaj mesec poslati platu, pa ti šaljen 100 poljubaca… ljubavi moja. Tvoj muž Nikola.
Na to će Anđela:– Najdraži mužiću. Hvala ti za tih 100 poljubaca: evo šaljem ti detalje troškove:
1. Komšija se složio da mu platim troškove razbijenog prozora sa 2 poljubca msečno
2. Električar se složio da mu platin struju poljupcima, ali tek’ nakon mog sedmog poljupca.
3. Vlasnik našeg stana dolazi svaki dan i traži 2 do 3 poljupca umesto mesečne kirije.
4. Vlasnik stana nije prihvatio samo poljupce… pa sam mu predložila i nike druge stvari
5. Ostali troškovi: 40 poljubaca
Molim te, ne brini se za mene… ostalo mi je jos nekih 35 poljubaca i nadam se da ću uspeti otplatiti ovaj mesec.
Oću li isto tako planirati i za sledeći mesec, molin te, reci mi šta da radim?!
Tvoja najdraža, ANÐELKA.

Нема коментара:

Постави коментар