loading...
loading...

четвртак, 18. мај 2017.

Smešan vic: Dolazi Ci*anka kod doktora




Dolazi Ci*anka kod doktora sva modra od batina.
– Ko te tako unakazi, ženo? -pita je doktor.
– Ma muž me sve ubio. -jada se Ci*anka.
– Što bre? -nije jasno doktoru.
– Ne znam gospon doktor, mora njega da pituješ.
– Ništa, dovedi ti njega sutra kod mene da ja s njim popricam.
Dolazi sutra Ci*a i pita ga doktor:
– Je li Ci*o, što onako umodri ženu, za ime Boga?
– Gospon doktor -poče Ci*a priču:
-Kad god treba da legnem i hoću da imam sex, kad je pogledam koliko je ružna,
ne može nikako da mi se digne i ja se iznerviram i sve gu ubijem!
– Pa ne radi se to tako -objašnjava mu doktor -nego kad treba to da
radite ti zažmuri i zamišljaj neku dobru žensku, na primer Cecu… Seku…
Karleušu.. kapiraš?
– Kapiram, gospon doktor, fala vi mlogo.
I ode Cigaa kući da obavi posao, ali eto sutradan opet Ci*anke kod doktora,
ovog puta još više ubijena od batina. Opet joj doktor kaže da pošalje Ci*u
kod njega da ga preispita. Dode Ci*a i doktor krene da mu drži predavanje:
– Dobro bre, Ci**, pa šta smo se juce dogovorili?
-Sve sam uradeo kao što si reko, gospon doktor -brani se Ci*a
–Skinemo se mi goli, legnemo, ja zažmurim, zamislim Cecu, digo mi se, ide sve ko
podmazano, kad u jedan trenutak otvorim oci i vidim – i ona žmuri!
– Pa mamu ti je*em -pomislim se ja, pa ti li će Kebu da zamišljaš?!

Нема коментара:

Постави коментар