loading...
loading...

недеља, 7. мај 2017.

Vic godine: Desila se saobraćajna nezgoda




Desila se saobraćajna nezgoda. U Perin 25 godina star Yugo uleteo crveni Ferrari, koji je vozila plavuša – s*x bomba.
Plavuša predlaže da, pre nego što dođe policija, da ga or**no zadovolji i isplati Peri 500EUR i da se stvar zataška.
Pera naravno pristaje, ali iz radoznalosti pita plavušu.
– Gospođice, mogu li Vam postaviti samo jedno pitanje?
– Naravno.
– Znate, ja sam 40 godina radio u uspešnom državnom preduzeću i evo imam samo ovaj stari Yugo.
Vi ste tako mladi, a već imate taj predivni Ferrari. Ako nije tajna, možete li mi reći kako Vam je to uspelo?
– Naravno. Ja se bavim ora*nim se*om.
– Je li to ono što mi narodski zovemo pušenje?
– NE! To se zove or*lni s*x. Pu*enje je ono što ste Vi radili 40 godina u tom Vašem uspešnom državnom preduzeću…

Нема коментара:

Постави коментар